18 oktober 2012

Lite större bebisplagg

IMG_6903IMG_6991IMG_6659IMG_6902
Äntligen fick jag tummen ur, fixade till ett bodymönster, klippte lite tyg och sydde ihop. Här ser ni resultatet.

Först ut body + hjälmmössa. Beställning till en liten bebis. Storlek 62 eller 68. Hjälmen 40/42. Minns någon kaninerna? Det allra första retrotyget som togs fram av jny. Före kaninerna fanns det bara tråktyger. Nu finns det ju hur mycket godis som helst!

Sedan en beställning i storlek 86. Gillar verkligen det här tyget.

Ett par rådjursbodyn. Eller vad heter det i plural? Bodyer? En i storlek 68 och den andra i 74. Båda sålda.

Sedan en hel drös. Allt från 56 till 80. De flesta är sålda. Några finns på baobab (i alla fall senast jag var där).

Material: Jny, Fabriina, Ika syr, Michas, Kestovaippakauppa, Liandlo

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Så himla fina!! Jag blir alltid nostalgisk av kaninerna!!
Då fanns inte mycket att välja på..

Thea sa...

Oj så många fina bodies! Vilken färgklick! Och kaninerna gör mig alltid lite sentimental...

fante sa...

Tack!

Känner mig lite tudelad till att kaninerna kommer igen. Samtidigt är det skönt med inte så mycket mönster heller ...