29 juni 2008

2 x shorts





Det är inte så lätt att fora en som inte vill stå stilla. Men några någorlunda okej bilder fick jag. De bruna shortsen blev onödigt korta och de orange onödigt långa. Aldrig blir det bra ;-) Men det är väl så om man är perfektionist :-D

Bruna
Mönster: Beachshorts i Ottobre 3/08, storlek 80, mudd i bensluten (stickade ner sömsmånen)
Material: Stretchfrotté från Eurokangas
Tråkigt: Att jag sydde på den ena mudden fel väg ...
Roligt: Jag vet inte riktigt. Kanske att de är klara ... Gillar dem egentligen inte, men klarar inte av att inte avsluta något jag har påbörjat. Det här med UFO är inte riktigt min grej ;-)

Orange
Mönster: Eget, storlek 80
Material: Stretcfrotté från Muotinappi, Nansos (underbar kvalitet)
Tråkigt: Att de blev lite för långa, men det är ju inte så svårt att fixa till ;-)
Roligt: Att de sitter rätt bra, kanske de är bra om det blir varmt och M inte vill vara i skuggan, de skyddar ju lite mot solen